Doprava a platba
Wysyłka i płatność
Cena zakupu za dostarczone towary może być, według wyboru kupującego, zapłacona:
Gotówka lub karta kredytowa
-w momencie otrzymania towaru od firmy przewozowej (dostawa ON DELIVERY)
Dla płatności krajowych i płatności w CZK
Z góry przelewem na konto na podstawie faktury zaliczkowej (proforma)
Komerční Banka CZK - 115-1651600207 / 0100
-Faktura proforma zostanie wystawiona Kupującemu przez Sprzedawcę na podstawie żądania Kupującego zawartego w zamówieniu*.
-faktura proforma zostanie wystawiona przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego w celu uiszczenia wymaganej zaliczki przed zamówieniem towaru
*UWAGA: Brak zapłaty faktury zaliczkowej w terminie będzie uznany za naruszenie warunków umowy kupna-sprzedaży, a sprzedawca będzie uprawniony do unieważnienia umowy kupna-sprzedaży od samego początku.
Faktura jest wymagalna do zapłaty
Komerční Banka CZK - 115-1651600207/0100
-Instytucje i organizacje państwowe mogą uzyskać termin płatności dokumentów podatkowych wystawionych w związku z zapłatą ceny zakupu po zawarciu umowy ramowej.
Sprzedawca nie wymaga żadnych opłat w zależności od sposobu płatności.
Dla płatności zagranicznych w EUR :
przelewem na rachunek w euro na podstawie faktury zaliczkowej (proforma) lub faktury wymagalnej
Komerční banka a.s.
Numer : 123-12940227 / 0100
IBAN: CZ55 0100 0001 2300 1294 0227
SWIFT : KOMBCZPP
Informacje o sposobie dostawy
Odbiór osobisty w Republice Czeskiej (bezpłatnie) :
Zamówione towary można bezpłatnie odebrać w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Informacje kontaktowe można znaleźć tutaj.
Przedsiębiorstwa żeglugowe w Republice Czeskiej - PPL z powiadomieniem
Czas dostawy jest gwarantowany w ciągu 24 godzin (dni robocze) od momentu wysłania paczki. Gdy paczka zostanie od nas wysłana, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem i SMS-em z numerem paczki. W dniu dostawy kierowca PPL skontaktuje się z Tobą, aby określić czas i miejsce dostawy. Można również zmienić datę dostawy.
Jeśli dostawa nie powiedzie się, otrzymasz wiadomość e-mail. Kierowca PPL zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę dostawy. Można wówczas korzystać z usług PPL pod adresem www.ppl.cz .
Z usługi tej mogą skorzystać odbiorcy w przypadku, gdy paczka nie może zostać doręczona przy pierwszej próbie doręczenia.
Kurier zostawi w danym miejscu awizo z nową datą doręczenia i informacją, jak przekierować przesyłkę.
Jeśli odbiorca chce zmienić datę doręczenia lub adres doręczenia, może to zrobić w bardzo prosty sposób na wspomnianym portalu internetowym, a przesyłka zostanie doręczona następnego dnia (lub w wybranym dniu) na aktualny lub nowo wybrany adres.
Płatności można dokonywać wyłącznie gotówką.
Wysyłka
90,- CZK bez. VAT
Wysyłka + czas dostawy
90,- CZK + 40,- CZK (130,- CZK bez VAT)
PPL na Słowację PPL dostarczy Twoją przesyłkę na Słowację w ciągu 48 godzin (jeśli zamówienie zostało złożone przed godziną 13:00) lub w ciągu 72 godzin (jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 13:00). Gdy paczka zostanie wysłana z naszej firmy, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem z numerem przesyłki. W dniu dostawy rano otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z godziną dostawy.
Status przesyłki można śledzić po wpisaniu numeru przesyłki na stronie www.ppl.cz.
W przypadku pierwszej nieudanej dostawy firma PPL podejmie kolejną próbę dostawy. Ponadto otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z linkiem kierującym do aplikacji, w której będziesz mógł wybrać jedną z innych metod dostawy (np. wybór dnia następnej dostawy, dostawa pod inny adres, odbiór paczki w magazynie itp.)
Przy wyborze wysyłki na Słowację wszystkie dokumenty sprzedaży są fakturowane w euro.
Wysyłka
8,59 EUR z VAT dla osób niebędących płatnikami VAT
7,10 EUR, dla płatników VAT